ГРАЂАНИ СЕ АНКЕТОМ ИЗЈАШЊАВАЈУ О КВАЛИТЕТУ УСЛУГА ЈКП "ЧИСТОЋА" СОМБОР

Јавно комунално предузеће "Чистоћа" је у обавези да једном годишње спроведе поступак изјашњавања корисника о квалитету пружања комуналних услуга, па ће ово предузеће током прве половине новембра, преко инкасаната у Сомбору и насељеним местима спровести анкету на репрезентативном узорку испитаника, како би се утврдило задовољство корисника, услугама које  обавља „Чистоћа“. Узорак испитаника представља репрезент корисника, изабран као део статистичког скупа, који по свим својствима (место, начин становања, навике и слично) поуздано и што реалније може изразити резултате добијене истраживањем. Методологија анкетирања се спроводи по принципу случајног узорка у граду и насељеним местима, непосредним уручењем  анкетних листова по типу становања у Сомбору и насељеним местима. Број испитаника који је обухваћен анкетом, изражава процентуалну вредност категорија, добијених на основу евиденције наплатног одељења ЈКП „Чистоћа“ Сомбор. Према евиденцији, „Чистоћа“ је на крају 2017. године имала 28.805 корисника у категорији физичка лица, од тога у Сомбору 16.442 или 57,1%, а у насељеним местима 12.363 корисника или 42,9%. Инкасанти (анкетари) ће лично уручити анкетни лист и пружити помоћ код попуњавања, а након тога ће анкетни материјал ставити у коверту пред корисником је затворити. Након извршене анкете, урадиће се коначна анализа а резултати ће бити презентовани надлежном органу Градске управе и корисницима услуга, путем средстава информисања.

    Ко је на мрежи: 45 гостију и нема пријављених чланова